Sunday, April 19, 2009

Orang Rumah Outstation

Hmm...mulai hari ni sampai hari Selasa aku tinggal berdua aje dengan Irfan kat umah sebab orang umah aku ke Melaka jap lagi. Ala 2 hari je banding dgn org lain yg berpisah sampai berminggu, berbulan malah bertahun. Ada yg sebab husband ke luar negara, ada yg kerja lain2 negeri, ada yg belajar jauh dan bermacam2 sebab. Macam bekas anak murid aku, macam cikgu kat sekolah aku, macam kawan aku yang kat rompin tu, macam kawan aku dr swak yg kat ukm tu....dll yg berpisah bukan sekejap. Hebat dia org semua tu!

3 comments:

HBM Consultant said...

Haih, reverse psikologi ni... Macam ayat nak pujuk hati sendiri aje bunyinya! Heheehee..

Faris said...

Min,
Tak apa, pujuk hati yg lara. Dulu kau selalu out station, sekrg giliran kau pula kena in station. Relx Min, Cool Min, bukan tak biasa. He he he.....

Sukimin said...

haha...orang perempuan ni memang cekap baca.
Faris...kau ni pun pandai juga memujuk ye....aku cool je, hehe