Friday, April 17, 2009

Liga Juara-Juara

Dengan kemenangan Manchester United dan Arsenal tempoh hari bermakna kedua-dua pasukan ini akan bertemu di perlawanan separuh akhir. Pak Din dan adik ipar aku si Efy merupakan peminat Arsenal. Dia orang dua-dua dalam blog masing-masing dah tak sabar-sabar ajak aku tengok game tu kat skrin besar kedai mamak. Pak Din dalam postingnya yang bertajuk On-fire Gunners shoot down Villarreal dan adik ipar aku pulak dalam postingnya Go go go Arsenal Goooo.................. bukan main beria-ia sangat. Ni petikan yang Pak Din tujukan pada aku "I've invited Minjuk to watch the MU vs Arsenal match live at any mamak stall [which has large screen display]. The winner pays. Until now no reply from Minjuk." (minjuk tu nama aku la - hujung nama aku gabung dengan pangkal nama bapak aku). Haha Pak Din, bereh! Set the place, I'll be there! Jangan lupa Pak Din bawak duit lebih sebab nak order makan macam-macam, karang tak cukup duit lak Pak Din nak bayar...hehe.
Sementara tu mari kita lihat antara tajuk-tajuk sukan di akhbar hari ini:

1 comment:

rafi_reenz said...

heheheee....tajuk2 sukan yang terdpt di surat kabar hari nie hanya pembakar semangat pada Arsenal jer abg ngah.....Huakakakaa....Go go go ARSENAL Gooooooo.........