Saturday, April 18, 2009

18.04.09: Diari Hari Ini

Aku pepagi dah ke sekolah sebab ada perkembangan staf mengenai pembinaan item penilaian berasaskan sekolah. Irfan hari ini undangan parti hari lahir classmate dia kat apartmen seri kasturi pukul 3 petang. Hmm...kelam-kabut juga aku dibuatnya sebab keta org umah aku tinggal kat ofis dia smlm sb dia tak larat nak drive. Jadi w/pun dia kurang sihat aku mintak dia anta aku ke ofis, pastu bolehlah dia uruskan beli hadiah irfan utk bdey kwn dia tu. Dalam pada aku sibuk kat sekolah, rupa2 mak dan bapak mertua aku datang rumah. Nasib baik training habis kul 2.30 (direct dr kul 8.30 pg), so sempatlah aku gi anta irfan. On the balik umah masa org umah aku jemput aku dr sklh, singgah beli lauk lunch kat bk4. Lepas tu aku berdua anta irfan ke parti tu. Dia siap pack swimming suit! Balik dr anta irfan aku, org umah dan mertua lunch...hmm sedap pulak lauk2 tu. Petang mertua aku balik. Dalam pukul 6.50 pm aku g jemput irfan. Gi Giant untuk beli seluar bola irfan dan dinner sekali. Esok pepagi irfan ada training bola kat shah alam

1 comment:

kembara kelana said...

apapun aku harap MU kalah min...aku cukup suka MU kalah..entahlah tak tau apasal min