Monday, April 13, 2009

13.04.09 Diari Hari Ini

Pepagi aku hantar Irfan ke sekolah dan lepas tu terus ke Maybank Bangi. Nak buat cash deposit kat mesinnya. Dari malam tadi cuba, tak leh. Rupa2nya kat sinipun tak leh juga. Semalam malam aku cuba di Giant Kinrara, pun tak boleh. So pagi ni ingatkan bolehlah buat di MBB Bangi. Hmm...ada masalah ke kalau kita nak deposit duit ke akaun sdn bhd melalui maybank2u dan cdm?
Rupa-rupanya hari ini sekolah agama Irfan cuti. Nasib baik cikgu Noraini tolong hantarkan dia balik rumah.
On the way balik rumah hujan punyalah lebat..... Sampai rumah OK lak kat kawasan Kinrara tak hujan. Dalam pukul kita orang bertiga ke Saujana Puchong sebab ada temujanji dengan Alan. Kita orang dinner kat favourite kita orang kat situ, hmmmm...dah kurang umpphh la pulak masakan kat situ.

2 comments:

Faris said...

Min,
Kenapa ada masalah pulak? Aku pun buat cash deposit di Maybank Bangi pukul 2.45 petang tadi. No problem. Ok je..... Banyak sangat kot duit kau tu.....

Sukimin said...

Hmm... akupun hairan kenapa tak boleh. Bukanlah sebab banyak duit, sebab belumpun masukkan duitnya, dia dah tulis siap-siap tak boleh deposit di sini...sila pergi ke kaunter berhampiran (macam tu la lebih kuruang)