Tuesday, April 14, 2009

14.04.09: Diari hari Ini

Irfan meninjing beg plastik berisi kotak dan btol plastik
Pepagi lagi aku hantar Irfan ke sekolah. Semalam dia sibuk nak bawa kotak dan botol plastik bagi tujuan program recycle kat sekolah. Hmmm...nampaknya berkesan juga ceramh yang pihak Tetra Pack berikan ada student kat sekolah aku. Irfan pun sampai simpan azam untuk menjayakannya. Tapi yang lucunya semalam dia suruh aku belikan air kotak banyak2 untuk dia bolehkan dia menyumbangkan kotaknya ke program ini. Aku beritau dia bukan kotak air kotak aje yang diterima, kotak2 dan kertas2 lain pun boleh.
Lepas tu terus ke kelas. Masa break aku ke bengke Along ambil gambar cermin kereta aku yang ditukar. Balik dari kelas hari ini tak hujan macam semalam walaupun bunyi berdentum-dentam sebelum balik. Lepas ni seperti biasa setiap hari Selasa kita orang akan ke pasar malam untuk belik dinner. Dah pasti pizza akan menajdi pilihan Irfan

No comments: