Sunday, April 5, 2009

05.04.09: Diari Hari Ini

Aku tukar windscreen kereta aku hari Rabu yang lepas. Pagi ni cermin pandang belakang aku tercabut lak. Cermin tu jenis yang melekat kat windscreen kereta. So aku rasa masa cermin windscreen tu ditukar, kedai tu tak pasang cermin pandang belakang tu betul2. Letih aku nak melekatkannya semula. Guna gam UHU pun tak berapa kuat jugak. Bila aku kol tokeh kedai, dia tak free lak. Yang susahnya sebab ada wayar yang menghbungkan bumbung dengan cermin tu. Kalau tak ada, OK juga boleh terus cabut dan tunggu masa hantar ke kedai. Ada tak ada aku gam lagi agar dia melekat jadi taklah cermin tu tergantung kat wayar tu.
Petang aku lawat Syam kat SSP. Semlam dia kol aku masa aku odw ke Jelebu. Tak abis2 dia kata muka dia dah hitam. Bila aku jumpa dia tadi,memang betul pun. Sebabnya ialah dia asyik berkawad K-Po. Ni nak wakil daerah Sepang lak. Masa mula dia kata kaypo, aku tak beapa faham. Rupa2nya kadet polis!
Allan dan girlfriend dia tengah mengukur luas
Malam aku pergi ke Shah Alam ke rumah mertua beri ole2 dari Terengganu. Sambil tu orang rumah aku tengah beria2 guna gam gajah lak nak melekatkan cermin tu. Hmmm...gagal lagi
Lepas tu gi amik Irfan dan ke bengkel double zek. Tutup lak. So balik ajelah...

No comments: