Monday, April 27, 2009

26.04.09: Diari Hari Ini

Hari ini kita orang sarapan kat food court BK4. Lepas tu terus ke Giant Kinrara beli barang dapur, groceries dan bekalan Syam. Bos aku lama masa aku kerja kat BTP dulu, Dr. Suhaimi Kadir kol kata nak datang rumah aku. Memandangkan dia kata payah nak cari rumah aku dan kebetulan aku nak ke SSP untuk menziarah Syamira, diapun tukar plan jumpa aku kat SSP aje. Jadi sebaik simpan barang2 yg baru dibeli tu kat rumah, terus aku bergerak ke SSP. Syam pesan semalam suruh bawak lunch kalau in case aku ke situ tengahari. Jadi aku bawakan nasi ayam yang dibeli dari food court di Giant. Susah juga aku nak guide Suhaimi ni untuk sampai ke SSP. Akhirnya sampai juga dia. Lepas berurusan aku pergi jumpa Syam.dTengahari semalam, hari Ahad aku dengan orang rumah sempat pergi menziarahi

No comments: