Sunday, February 22, 2009

Melawat Syam dan MG di Kajang

Sekejap lagi kita orang berdua akan melawat Syam. Makana dia dah siap - nasi lemak berlaukkan sambal sotong, udang goreng, telur goreng dan kangkung rebus. Tak ketinggalan juga weekly food list dia - nutella, biskut, air kotak dan roti. Lepas tu nak ke Bandar Baru Bangi join mini gathering member schoolmate lama aku Azman Rahman yang tinggal kat Riyadh Arab Saudi. Dari situ aku akan ke Shah Alam untuk mengambil Irfan. Dia kena siapkan kerja rumah dia yang masih belum siap.

2 comments:

fati said...

hmm...aku ingat aku aje yg tiap-tiap minggu terkejar-kejar pi asrama anak dan bawak makanan untuk dia. Kalau minggu ni kau bawak nasi lemak, aku pulak kari ayam dgn roti perancis, bubur kacang durian dan food list weekly jugak......
Sebelum tu hantar anak yg kat UIA dan yg kerja kat Melaka tu ke stesen bas Tg Malim untuk depa balik ke tempat masing2....
Kau rasa dulu mak ayah kita tak macam tu kan?

HBM Consultant said...

Ibu bapa mithali... mak abah saya dulu pun macam tu... setiap sabtu atau ahad mesti masak siap2 untuk lunch dgn anak2 kat asrama... dan semua adik-beradik yang dok kat rumah diwajibkan ikut lunch ramai2 kat asrama.. mak kata, dia tak nak anak2 'terasa sgt' duduk asrama, walau jauh tapi mesti 'dekat' dgn keluarga...