Monday, March 23, 2009

Terencat dinner kita orang

Aku nak jimat masa hari ini sebab nak siapkan kerja yang deadlinenya esok. So aku plan dgn org umah aku, bila smp umah terus kita org amik Irfan kat sekolah agama. Lepas bayar yuran Mac, terus ke Giant makan sizzling. Tiga2 order yee mee. Budak yg amik order tu tak begitu teliti, aku order 3 dia buat satu. Lepas urus beli air aku nak amik makanan tu, rupa2nya dia buat satu aje. So terpaksalah aku berdua tunggu sementara Irfan makan dulu. Bila dah siap kita berduapun nak mula makan....tapi bau dia alamak busuklah pulak. Aku komplen pada budak yg jaga dia kata OK je bila dia test kuahnya. Aku kata u tanggung, saya dah komplen dan rakam video. Apa2 hal saya ada bukti. Tak lama pastu dia panggil aku. Dia kata boleh tunggu 20 min tak utk dia masak yg baru. Aku kata OK dan skrg masih menunggu.......

3 comments:

rafi_reenz said...

Selps tu aper yg terjadi wahai abg ipar ku??

HBM Consultant said...

Teringin juga nak tahu, apa kesudahannya... Dapat makan free tak? Jangan lupa senarai hitamkan kedai tu.. Hehehehe

Sukimin said...

Eh! rupa2nya ada orang minat nak tau ending dia eh...i'm sori. endingnya cuma kita orang dapat gantian sizzling yang baru kuahnya....tak terfikirlak nak mintak free..... hmmm, agak2 boleh mintak sekarang tak sekarang?