Friday, March 6, 2009

Raja Lawak 3: Akhirnya....

Seperti yang aku sekeluarga jangka, Kumpulan Sepah berjaya menjuarai RL3 ini. Habis berpuluh ringgit jugalah kita orang habis undi kumpulan ni. Dato Yahaya Sulong, Hamid Gurkha dan Param diberi penghormatan menyampaikan hadiah. Amir mendapat tempat ketiga sementara Jihan bergelar naib johan. Dapatlah dia naik motor besar tu.
Tapi aku kesian sebab duit tunai yang kumpulan Sepah dapat RM20,000 susah nak dibahagi 3 tu. Bagi pada aku aje pun OK ....
Apa-apapun Zizan dan Johan memang menghiburkan sebagai pengacara. Telatah kedua-dua orang yang dihasilkan dari rancangan Raja Lawak 1 itu memang amat menggeletek hari penonton di studio dan di rumah.
p/s Azida mesti gembira sebab kumpulan favourite dia menjadi johan.

2 comments:

kembara kelana said...

aku tak ikut perkermbangan raja lawak tu..jadi tak tau hujung pangkal..aku cuma jadi tanda tanya, kenapa raja lawak 1, yus tak kuar dalam astro? dia diketepikan..zizan dengan johan bukan juara pun. cuma nak tau

Azida said...

Salam. Tentu la gembira... mereka termantoppppp... lagi seronok dengar depa nyanyi... best. Hubby aku? Lagi gila kat sepah... asal ulangan aje tak miss...