Sunday, March 8, 2009

Alfatihah Buat Allahyarham Zakaria Hassan

Aku terkejut sewaktu Haji Zainudin Wahab menjemput aku ke majlis perkahwinan anak perempuan dia yang kedua (Ain) memaklumkan tentang kembalinya ke Rahmatullah aruah Pak Ya. Aku dengan aruah dan isterinya, Dahlia memang bersahabat sejak tahun 1988 lagi iaitu masa sibuk dengan Program Orientasi KBSM. Masa tu aku, aruah, Khairi Jalun, Tauhid' Zahidi Yusof merupakan KS Negeri Perak bagi mata pelajaran Matematik dan Sains. Masa tu jugalah aku berkenalan dengan Cyril dan (skrg YB) Shahrani sewaktu mereka menjadi KS Daerah Hulu Perak. InsyaAllah kalau sempat aku dengan orang rumah nak ziarah isterinya hari ini di Taiping.

3 comments:

:: Lya Zara :: said...

bukan majlis perkahwinan la pakcik sukimin...bertunang je baru!kalu pakcik sponsor buleh la kawen terus!
hehehe...

Sukimin said...

hehe sori la ain. pakcik tersilap la.... eh apalak nak pakcik yang sponsor, mintak aje er dengan ayah kamu tu. kamu mintak seguni, selori dia beri...salam pada dia. terima kasih atas layanan kpd kami semalam. seronok bebenor bila belabun dengan ayah kamu tu sebab lama dah tak jumpa

:: Lya Zara :: said...

hehe.
baik!