Monday, January 5, 2009

Happy Birthday Sayang!

Walaupun hari ini birthday orang rumah aku, dia tetap bangun pagi dan masak cucur kodok untuk sarapan kita orang. Sementara dia memasak aku dengan Irfan siap susun kad dan hadiah kat meja depan. Lepas dia masak dia bersiap kat atas. Bila turun untuk sarapan aku dengan Irfan terus wish birthday pada dia. Lepas tu kita orang keluar menuju haluan masing-masing. Sebenarnya hari Sabtu lagi aku dah order jambangan bunga hidup dari member aku Hj. Amin Hamzah (dia ni laki bini kreatif - boleh buatkan set hantaran dan pelamin) dan buat surprise delivery kat ofis dia. Aku memang dah jangka mesti sibuk kat sekolah, maklumlah first day.
Petang bila balik ofis, aku dah siapkan kek dan hadiah dari aku. Malamnya kita orang bertiga dinner kat Secret Recipe Alamanda.

2 comments:

kembara kelana said...

selamat ulang tahun yang ke... untuk isteri sukimin..dah banyak kali jumpa, tak pernah dengar suara cuma senyum saja...senang senang ajaklah abg minjuk kau ke rompin, berkelah kat sini...semoga bahgia hingga ke akhir hayat bersama minjuk. Ingat dulu minjuk tu kuat menjerit...dan cepat merajuk...pandaipandailah pujuk

Anonymous said...

hepi belated besday...