Sunday, January 4, 2009

Esok Ulang Tahun Hari Lahir Isteri Aku

Esok 5 Januari merupakan hari pertama persekolahan tahun 2009. 5 Januari juga merupakan tarikh yang penting dalam hidup aku iaitu hari lahir orang rumah aku. Tarikh birthday dia adalah genap sebulan selepas birthday aku. Hmmmm...apa plan aku eh?
Syamira dan Irfan dahpun siapkan kad dan hadiah dia. Yang lelain tak leh cakap lagi sebab takut nanti dia atau officemate dia bukak blog ni esok pagi habis pulak rahsia aku. Hmm.... ye ke ada rahsia? Ya la kot......

4 comments:

Pak Din said...

Mesti hebat hadiah yang Minjuk sediakan.... Semoga bahagia.

Anonymous said...

huhuhuhu..... rasa2nya per la surprise yg abg ipaq aku nie nk buat ek..?? jeng....jeng....jeng.....

Sukimin said...

askm pak din! Salah satu tu amin hamzah yang tahu dan uruskan.
Adik ipar aku ni lak mentang2 handphone dia dah enable internet skrg bukan main lagi ya.... Surfing memanjang. Apa2 pun tunggu ajelah ya....

Sukimin said...

mimbar! orang rumah akucakap terima kasih