Sunday, January 4, 2009

03.01.09: Diari Hari Ini

Hari ini walaupun hari Sabtu aku dengan orang rumah aku masing-masing pergi kerja. Aku pergi untuk pastikan PA System dan set lagu semua berfungsi bagi memastikan hari Isnin ni tak kelam kabut. Di samping tu juga aku pastikan sistem kehadiran staf LaiCik versi biometrik & MyKad dalam keadaan yang OK. Masalah utama aku ialah networknya yang kurang stabil. Harap-harap Isnin ni dia tak buat hal.
Lepas balik kita orang alas perut sikit sebelum pergi ke rumah Syed.
Irfan nak makan aiskrim tapi kena trick kita orang beri bekas yang berisi ikan
Syamira dan Irfan tengah syok makan aiskrim
Tuan rumah bekalkan tapau

Mini Gathering kat rumah Syed di Kajang Prima

Balik dari rumah Syed aku hantar Azhari lepas tu singgah rumah jap untuk solat maghrib. Lepas tu keluar semula ke Shah Alam untuk cari tudung Syamira kat PKNS

Irfan beli beg sekolah KAFA kat PKNS, Shah Alam
Cari tudung sekolah Syamira kat PKNS.
Tudung Ekin tengah hangat di pasaran
Tengah cuba tudung
Dengan member, Md. Nor kat depan kedainya di Shah Alam City Centre

Supper kat kedai mamak

No comments: