Wednesday, January 28, 2009

EPL: MU Terus Mengganas

Semalam MU berjaya mencipta dua rekod sekali gus hasil dari kemenangan 5-0 ke atas West Bromwich Albion (WBA) di tempat lawan. Kemenangan 11 kali berturut-turut ini telah mengatasi rekod yang dibuat oleh Chelsea. van de Sar, penjaga gol utama United juga telah mencipta rekod sebagai penjaga gol yang tidak dibolosi dengan memadam rekod yang dipegang oleh Petr Chech.

Dalam perlawanan ini juga , Ronaldo telah memecahkan kebuntuannya membuat jaringan apabila menyumbat 2 gol.

Aku yakin keputusan ini sedikit sebanyak telah menyakitkan hati beberapa kawan aku seperti si Usop, Pak Din, dan Raj (sekadar menyebut beberapa nama).

Ini petikan dari Utusan Malaysia sekadar untuk tambah garam pada musuh MU.

"Chelsea dimalukan 0-3 oleh United di Old Trafford pada 11 Januari lalu yang merencatkan harapan kejuaraan pasukan itu ......."

Sabor ajela....

2 comments:

Pak Din said...

Kita tukar tajuk la....
Sekarang Austalian Open sedang hangat diperkatakan. Nadal (dah pandai pakai T-shirt berlengan)perlu lepasi 2 lagi halangan untuk bergelar juara pada satu-satunya Grand Slam di Hemisfera selatan.
Besar kemungkinan tahun hadapan kejohanan di Australia ini akan diadakan 'indoor' sebab ramai pemain dah complain tak tahan cuaca yang amat panas hingga sebabkan beberapa pemain cedera/keletihan dan menarik diri.

Sukimin said...

askm pak din! Awat lak nak tukar tajuk? Sekarang ni kan sejak os dos bertukar ke windows kan kira dah masuk zaman multi tasking. So boleh cakap banyak tajuk dalam satu masa yang sama. Tak yah lah tutup tajuk epl dan citer pasal tenis aje. Kita cakap dua2 sekali dan kalau ada topik lain kita tambah lagi...hehe.
Menarik jugalah bila pak din cakap pasal tenis ni. Rupa2nya pak din minat nadal eh? Hmm maknanya kita tak sehaluan lagi lah sebab minjuk minat sangat ngan federer. Best juga kalau dua2 tu jumpa kat final.