Sunday, January 4, 2009

04.01.09: Diari Hari Ini

Aku buat posting ni waktu malam sambil menemankan isteri aku yang tengah siapkan bancuhan cucur kodok untuk sarapan pagi esok. Walaupun esok birthday dia, dia siapkan juga sebab kalau nak buat pagi esok takut tak sempat. Maklumlah esok kan hari pertama persekolahan so semua kena kena pergi awal dah tak boleh terlewat sikitpun. Aku dengan Irfan dah tentu-tentu pergi ke sekolah manakala orng orang aku walaupun ke pejabat dia tetap kena keluar lebih awal dari biasa. Sepanjang cuti sekolah kenderaan kan kurang, ni bila sekolah dah buka jalan mesti jam giler punya.
Hari ini, pagi-pagi lagi orang rumah aku masak spageti untuk breakfast dan bekal Syamira bawak balik ke asrama.
Ke Giant beli barang Syamira Hantar Syamira ke SSP Pergi Jusco Equine Park kat Seri Kembangan Siapkan keperluan Irfan untuk memulakan persekolahan sesi 2009 sekolah pagi dan sekolah agamanya.
Malam ni MU akan menentang Southamton dalam FA Cup Esok .... 5 Januari

No comments: