Thursday, December 25, 2008

25.12.08: Diari Hari Ini

Pagi-pagi lagi aku pasang semula PC yang aku baraikan tempoh hari setelah semuanya OK. Sementara itu aku dengar kat dapur bunyi macam orang rumah aku tengah masak sesuatu - memang betu! Dia masak spagheti. Lepas breakfast spagheti, aku temankan orang rumah aku pergi overtime. Jumpa member2 lama.......antaranya Arbain, Saifudin dan Zulbahari.
Selesai kat situ, kita orang pergi lunch kat food court Presint 9. Terserempak dengan bekas guru aku dulu (masa di Telok Pulai, Klang) dengan suaminya. Rupa2nya dia sekarang dah jadi PK kat SK Putrajaya Presint 18 Fasa 1. Kat situ kita orang makan nasi ayam dan sempat beli apam balik nipis untuk minum petang.
On the way balik, sempat round kawasan rumah baru kat Taman Puncak Jalil. Kemudian langsung ke Giant Kinrara untuk beli groceries, almari buku dan benih pokok & alatan menanam. Turun dari Giant singgah beli lagi pokok kat nursery. Balik kita orang mula menanam. Bila dah hujung-hujung tu, hujan turun lak.....macam perli kita orang je, haha.
Lepas maghrib aku kemas dan susun semula bilik bawah sebab nak masukkan almari buku. Sebab penat sangat, nak masak kesian lak tengok orang rumah aku. Nak keluar ke kedai mamak malas lak. Akhirnya order pizza je....

No comments: