Sunday, December 21, 2008

21.12.08 Diari Hari Ini

MU juara!
Lawat Maisara Majlis Perkahwinan di Putrajaya
Bersama emak dan bapa pengantin
Berama Dato' Salleh Husein
Kamisan, Fuad, Member, Arbakariya, Syed Bakar, Syed Mohamad
Azhari, Aku dan Mohd. Khir
Menjamu selera
Mula-mula aku dengan orang rumah aku ke Mini Gathering di rumah Prof. Dr. Arbakariya Arif kat Desa Serdang. Yang hadir ke situ ialah Syed Bakar, isteri & anak, Md. Khir, isteri & anak, Member, Fuad, Syed Mohamad, Kamisan dan Azhari.
Habis kat situ aku dan isteri terus ke Dewan Sekolah Sultan Alam Shah, Putrajaya menghadiri majlis perkahwinan ex-office mate aku Maznon. Jumpa Dato Salleh kat situ.
Selepas itu kita orang menziarahi baby Hazamimi kat blok 12A2, Presint 9.
Malam Manchester United menjuarai Piala Juara Kelab Dunia

No comments: