Sunday, August 31, 2008

Nak Nengok Gambo Dia Orang?

Sorry sebab gambar tak clear. Aku sebenarnya bawak kamera Nikon DSLR. Amik gambar bukan main banyak lagi. Sejak dr umah Noorsham lg aku dah mula snap. Apatah lagi masa kat restoran ini terutama di saat ketibaan sorang2 drp mereka yg kbyknnya berkerut dahi meneka antara satu sama lain. Bila kuorum dah cukup, konon nak bergambar reramai. So mintak tolong isteri Md. Khir snapkan. Hmmm...masa tu baru sedar yang rupa-rupanya kad memorinya (SD/MMC) tak ada. Punyalah member2 kutuk aku. Posing2 dan aksi2 blur tadi semuanya tak terakam! So bak kata pepatah, kalau tak ada rotan akar pun berguna - aku guna Nokia E51 aku dan Member guna Olympus digital camera dia sebagai pengganti.
Member, Said dan Noorsham

Batan dan Vijayan

Mudon (sukanya dia) dan Batan (sekali imbas macam Faizal Ismail HotFM)
Noorsham
Member Mohd. Khir Mohd. Nor

Vijayan, Said, Mudon, Batan dan Member

No comments: