Thursday, August 28, 2008

Mini Reunion SPM/MCE 1978 SAJOHA

Norsham kawan setingkatan dulu emel ke yahoo group mintak aku aturkan perjumpaan hujung minggu ni. Dia ada kol aku masa aku kat Gold Coast lagi tapi tak sempat beritahu sebab maklumlah bil mahal. Tadi siang bila aku baca emel dia baru aku tahu apa yang dia nak sampaikan. So kebetulan dalam emel tu ada junior kita orang SPM 1980 yang juga bercadang buat gathering. Dia orang cadangkan pada Jumaat malam Sabtu kat Pelita di belakang masjid yang berdekatan dengan Subang Parade. Aku malam tadi pergi cari restoran Pelita tu - memang senang cari. Semasa dalam perjalanan aku SMS semua member yang ada no hp dia pada aku. Setakat ni yang dah jawab ialah:
InsyaAllah hadir - Member (ni memang nama dia betul) b. Hj. Sirat, Norsham, Zainudin Ahmad, Said Ahmad,Mohd. Nor Maaros, Batan
Yang tak dapat hadir - Jamil Sien, Aini Saleho, Rosnah Manan, Yusof Mohamad, Sukor Atan, Razif Yahya, Januri Kadeni, Sha'ri Yusof, Latifah Saubi, Bagio, Mukhlis
So confirm maklumat mengenainya ialah:
Lokasi - Resoran Pelita (Subang Jaya)
Tarikh - 30 Ogos 2008 (Sabtu)
Masa - 8.30 malam

1 comment:

kembara kelana said...

men
terima kasih sms dan plan tu, tak per...jumpalah kawan kawan dulu...slow slow..nanti akan berkembang..untuk aku ke kl dari rompin memang ambik masa, dan aku akan join jugak satu masa dan ketika nanti...aku rindu nak peluk kau men,aku betul betul rasa sebak nak jumpa kawan kawan...
sampaikan salam aku men pada mereka
selamat posa men, jangan sampai kena kifarat sudahlah
salam