Thursday, November 20, 2008

Khairudin dan Ina

19.11.08 Dia orang suami-isteri nak jumpa aku dari pagi lagi tapi aku sibuk mesyuarat. Habis mesyuarat terpaksa bergegas ke shah alam utk sesi taklimat sambil berkenalan dgn pengarah baru dr zahri aziz. Last2 aku mintak dia org tunggu aku di rumah mertua aku aje dlm pukul 6 ptg. Sikit punya susah aku nak sms terangkan cara nak ke situ. Biasa org akan tepon balik tanya cara nak ke situ, tapi kali ni tak. Masa aku dah dekat smp umah mertua aku, tetiba dia sms dah smp. Aku yg bagus beri instruction ke? Bila smp dan bersembang dengan dia berdua, kedua2 mertua dan isteri aku rupa2nya khairudin ni berasal dr kg yg sama dgn kedua2 mertua aku. Satu lg area rumah mertua aku ni pun memang dia org cekap sgt dia org pernah ada rumah kat kaw ni (hmmm padanlah senang je dia cari rumah!). Lepas tu mertua aku lak yg lebih bersoreh dgn dia org. What a small world

1 comment:

Pak Din said...

Untuk makluman, Dr. Zahri sebelum jadi Pengarah JPN Selangor, dia pernah jadi Timb. Pengarah di EPRD.
Agak tegas, straight to the point tapi kalau kenal rapat, dia mesra orangnya.