Friday, October 3, 2008

Hari Raya Ketiga: Beraya di Rumah Imah & Is kat Kota Tinggi

Is menyambut ketibaan aku.
Imah sibuk menghidang - kueh-mueh dan mee rebus Shafiq (anak Din&Nana) pun ada kat sini. Dia ikut Is balik dari semalam untuk tolong - tolong tengok-tengok je! Lepas aku habis makan, grup Ros dan keluarganya pulak sampai. Lama lepas tu abg Man dan keluarganya tiba. Punyalah bagus dia ni, siap bwk emak dan bapak mertua dia sekali! Dia kata jalan sesak sebelum masuk kota, sebab tu lambat. Disebabkan aku nak beraya kat umah busu jumad, aku kena balik awal-tak sempat nak tunggu mak punya grup sampai. Aku selisih dgn keta misah kat simpang masuk kg panti.

2 comments:

Wan said...

Min, mcamana nak tulis komen di bawah satu2 gambar macam post yang ni?

Sukimin said...

Sori lambat respon. Lepas isi gambar, letakkan kursor di sebelah gambar yang nak diinjak ke bawah dan tekan enter. Akan ada baris kosong antara 2 gambar tu, kau taiplah kapsyennya kat situ.