Sunday, June 29, 2008

Euro 2008: Final - Tengok ke aku ni?

Malam ini akan berlangsung perlawanan akhir antara Jerman dengan Sepanyol. Kalau ikut sejarah memang Jerman dijangka akan menang. Namun bola itu bulat dan kalau diikutkan prestasi antara dua pasukan ini sejak perlawanan kumpulan hinggalah separuh akhir aku rasa Sepanyol berpeluang besar untuk menang. Cuma mungkin top scorer dia, David Milla tak boleh turun malam ni sedikit sebanyak melegakan Jerman. Tapi dia orang ni kekadang main perang psikologi...mula-mula kata tak main tapi bila submit nama.tup-tup player yang digembar-gemburkan tak main tu tersenarai dalam 1st eleven. Biasalah tu, taktik mengelirukan lawan. Apa-apapun aku rasa 3-1 Sepanyol menang.
Aku sebenarnya taklah excited sangat nak tengok sebab dua-dua team pun aku tak minat. Tapi for the sake of the game, boleh juga tengok.
Raj SMS aku pukul 8.06 malam tadi "German wins! One goal". Boleh caya ke Raj kali ni.

No comments: