Thursday, May 28, 2009

MU Tewas

Aku baru aje sampai rumah dari Bangi. Group aku kita orang berempat aje - aku, Kashfi, Raj dan Kanan. Game yang sepatutnya menarik rupa2nya hambar gara2 persembahan MU yang terlalu merosot. Barcelona berjaya menunjukkan permainan biasanya namun bagi MU kekadang aku tengok dah macam pasukan amatur. Akhirnya MU tewas dengan 2 gol yang dijaringkan oleh Eto dan Messi. Dari komen pasca perlawanan yang diberikan oleh pengulas sukan dan pemain Barcelona sendiri, mereka hairan mengapa MU bermian di bawah keupayaan sebenar. Sepanjang perlawanan tadi di kedai makan

2 comments:

Faris said...

Jgn frust Min. Adat perlawanan. Aku tengok kejap, lepas tu TV tengok aku. Ha ha ha.... Bangun pagi aku tanya anak aku aje resultnya.

rafi_reenz said...

hahahha.....kat efy dah ckp masa abg ngah nak bertolak tu...."abg ngah x sabar nak tgk kekalahan MU"....Sekali betul la....Hahahhaahha........