Sunday, May 3, 2009

Mancing Lagi......

Petang tadi aku pergi memancing udang kat Equine.  Kali ini istimewa sikit sebab bukan setakat aku dengan orang rumah dan Irfan aje tetapi abang dengan kakak ipar dan juga adik ipar aku dan isterinya pun turut sama.  Walaupun hasil pancingan tak lah lumayan sangat tapi saat dapat berkumpul itupun dah memadai.
Abang dan kakak ipar aku - Azrul dan Yana
Adik ipar aku Rafi dan Rin
Hasil tangkapan masing-masing
Sempat dia orang membakar udang untuk diratah
Irfan khusyuk memasang umpan Dengan tokeh kedai Vincent

1 comment:

Sukimin said...

Bar, aku mancing ni cuma setakat riadah sekeluarga aje. Taklah sampai serius sangat (setakat ni). Macam kau dah memang pro, aku ni novis je. Dapat udang kat kolam pun kira dah teruja. Tapi manalah tau satu ari aku teringin ke laut lak, aku cari kau ok....