Wednesday, May 27, 2009

Champions League: Final yang dinanti

Perlawanan akhir pagi ini akan merungkai pasukan manakah yang akan dinobatkan sebagai juara di antara juara-juara sama ada Manchester United ataupun Barcelona. Kedua-dua pasukan ni pun memang aku minat tapi dah tentu MU lebih di hati. Kalau last year aku dengan Kashfi dan Raj menonton final kejohanan yang sama di antara MU dan Chelsea di Bandung tapi kali ini insyaAllah kita orang akan berkumpul di kedai mamak di Bangi. Pak Din tadi tepon, seolah-olah macam minat nak join sama. Dia ni minat pasukan Arsenal bila game yang melibatkan MU dia orang akan sokong pasukan lawan MU.
Aku minggu ni sebenarnya sibuk dengan exam sem 4. Tu yang blog ni sunyi sikit. Tapi sesunyi-sunyi blog aku, sunyi lagi blog adik ipar aku si Efy tu. Dia tu memanjang sibuk berurusan kat imigresen.
Pagi tadi lepas paper PSM, kita orang dah buat discussion ttg paper esok. At least early preparation has been made, haha

1 comment:

rafi_reenz said...

wah2....tba2 namaku tercatat yer....asal ek....hehehehehe....