Saturday, May 16, 2009

Hmmm...baru bernafas semula!

Lama aku tak update blog. Aku ada masalah dengan line internet WiMax kat rumah. Billing system dia very slow, lembab, &@#, (*%...... Aku dah habis berapa banyak sebab banyak kali kol helpline dia dan tiap kali kol amik masa yang lama. Berbeza waktu aku dengan Celcom dulu. Dahlah kol free, dia orang lebih cekap dalam menangani masalah berbanding dengan WiMax aku sekarang ni. Dia orang tak ada decision maker punya level kat helpline tu. Jadi walaupun dia orang tahu itu kesilapan dia orang, dia orang tetap tak boleh revert kesilapan yang dia orang dah buat. Ini menyukarkan client. Kena tunggu department lain kol kita. Dah tunggu berminggu2pun tak kol juga.
So kali ini aku aku tumpang line jiran aku...haha kalau kat UK, dah boleh kena saman.....

1 comment:

HBM Consultant said...

Laaaa, saya baru saja buka website Wimax ni, konon-kononnya mahu buat pertimbangan hendak guna Wimax pula selepas ini. Errrmm, nampaknya Wimax tidak menepati konsep 'penyapu baru' yang rajin, cekap, efektif dan effisien.. Hehehe