Monday, September 8, 2008

Page Not Found!

Pagi tadi, pukul 7.22 masa aku tengah drive hantar anak aku ke sekolah, Member SMS tanya 'Napa aku nak baca Ramalan AAA Meleset tak boleh?'. Hmmm heran juga aku. Sebenarnya malam tadi akupun jumpa masalah yang sama masa klik hyperlink PKPGB yang bertajuk 'Kuasa Allah'. Tengah aku memikir apa maalahnya, tup2 3 minit lepas tu Member SMS lagi beritau diapun tak boleh akses link PKPGB tu. Bila aku tiba umah, aku cuba akses blog aku, OK je tapi posting 'Kuasa Allah' dalam PKPGB tu masih tak ok. Untuk selesaikan masalah aku cuba2 buat posting baru dalam blog aku. Manalah tahu kot2 dia purge posting ramalan tu dan masalah tadi selesai.
Member, kalau dah ok kau beritau aku

1 comment:

Sukimin said...

Kes dah selesai Member beritahu aku pasal posting yang dia tak leh akses tu.
Masalah pada PKPGB tu aku pun dah tahu kenapa. Rupa-rupanya orang yang posting tu dah delete entry tu. Sebab tu Page Not Found.