Saturday, September 6, 2008

Anak Aku Tengah Sibuk Main PS2

Seperti biasa, setiap bulan Irfan akan tuntut game PS2 baru. Aku sebenarnya heran juga nape dia tak mintak2 walaupun September dah seminggu. Aku ingat dia dah tak minat, rupa2nya dia terlupa. Tadi petang bila dia teringat, lepas buka dia terus ajak gi beli. So pergila aku dgn orang umah aku ke Giant di kedai biasa tu temankan dia beli. Seperti biasa amoi kedai yg dah memang kenal dia terus layan dia. Dia ni memang cerewet sikit kalau pilih game. Akhirnya RM5 bertukar tangan dengan sekeping DVD PS2! Irfan hujung minggu ni mak dia tak ambil. Minggu depan katanya akan ambil bawak ke Terengganu. So far dah 6 hari dia posa ok je tanpa masalah kecuali hari ke-3. Merayu2 dia nak buka posa pasal haus. Masa tu dah pukul 5 lebih (ptg). Bulan posa ni dia abis kelas KAFA awal pukul 4.30 ptg. Dia kata masa kat KAFA tadi dia berlari sebab tu haus. Tapi aku tak izinkan. Nangis jugalah dia tapi akhirnya alhamdulillah habis juga dia posa.

No comments: