Wednesday, July 29, 2009

Irfan belajar naik basikal

Hari ni barulah aku berpeluang membantu Irfan belajar naik basikal. Kesibukan aku belajar, bekerja dan berkeluarga menyebabkan masa yang aku ada amat terhad. Walaupun baru semalam aku mula belajar tentang stres tapi nampaknya stres yang mendatang semakin membebankan. Masing-masing muka classmate aku muka ketat (istilah En. Taib). Mana taknya, semester ni memang terlalu berat akibat dari bilangan subjek yang banyak dan ditambah dengan projek IAB dan latihan ilmiah. Bila subjek banyak maka masa berkuliah juga semakin panjang tempohnya. Dari pagi hingga malam kuliah. Hmmmmm....bilalah agaknya nak siapkan kira2 16 tugasan. Yang menjadi kebimbangan ialah tugasan yang mirip projek - ada 4! Mulai hari Rabu depan akan mula balik bertugas. Kali ni dah tentu-tentu kena fokus pada budak UPSR. Lepas latih Irfan aku suruh dia berlatih sendiri. Sambil tu sempat aku menaip posting ni. Tapi tak leh nak post pasal masalah dengan handphone aku. Jadi kenalah trasfer teks ni ke komputer dan buat posting kemudian. Mujur kuliah malam pada hari ini dibawa ke sebelah petang. Maka dapatlah Irfan yang dah berapa hari sabar menunggu aku untuk bantu dia belajar naik basikal.

No comments: