Saturday, March 29, 2008

Eiffel Tower, Paris

Punyalah sejuk masa ni kat Paris. Orang lain yang pakai dua, tiga lapis overcoat pun masih menggiggil apatah lagi aku yang pakai selapis jer! ....Setengah mati aku dibuatnya menahan kesejukan sepanjang hari tu. Pulak tu coat yang aku pakai jenis rugged punya. Masa member2 lain yang smartly dressed masuk ke Butik Louis Vuitton akupun ikutlah sebab nak ambik kesempatan menghialngkan kesejukan. Tapi disebabkan pakaian aku tak berapa senonoh dan tak ada gayapun mampu membeli, aku kena follow dengan security guard dia. Punyalah besar badan dia. Memang tak mampupun nak beli barang kat situ. Harga dia yang paling murahpun beribu ringgit, memang tak mimpipun nak pakai LV ni. Kalau beli kena tunjuk passport dan kita tak boleh beli melebihi had yang ditetapkan. So last-last aku keluar duduk kat luar....

No comments: