Tuesday, December 11, 2012

Manchestear Derby: Robin delighted by winner

Petikan dari manutd.com


09/12/2012 17:10, Report by Steve Bartram

Robin delighted by winner

Having capped his maiden Manchester derby with an injury-time winner, Robin van Persie admitted the victory carried a special feeling.
The Dutchman's late winner inflicted the champions' first Barclays Premier League defeat of the season and took table-topping United six points clear in the process.
"Anything will do, just to win," the Dutchman told Sky Sports. "We had a really good start because of Wayne, two really good clinical finishes, good attacks and then we were in control.
"City always come back, so we knew that, and it's a really special way to end the game: with the three points in a romantic way."
Van Persie's winner came via a deflected free-kick in the second minute of injury-time, after the Dutchman had discussed his intentions with Wayne Rooney.
"Wazza asked me: 'What are you going to do? Are you going to shoot or cross it?' I said: 'I think I'll have a shot,'" said the striker.
Rooney insisted he never had any doubts that van Persie could make best use of the opportunity, saying: "It was obviously a difficult angle, but a player of Robin's ability... we work on that together at the training ground. I had no doubt he could score from there and thankfully he's won us the game."

Terjemahan (dengan bantuan Terjemahan Google) dengan pindaan


Robin gembira menang

Perlawanan derby (setempat) Manchester sulungnya dengan kemenangan dalam masa kecederaan, Robin van Persie mengakui kemenangan membawa perasaan istimewa.

Pemain Belanda menyebabkan kekalahan pertama juara Barclays Premier League musim ini dan meletakkan pasukannya menerajui takhta liga dengan beza enam mata.

"Saya akan lakukan apa-apa saja untuk menang," Robin gembira oleh pemenang

Setelah dihadkan derby Manchester sulungnya dengan pemenang masa kecederaan, Robin van Persie mengakui kemenangan membawa perasaan khas.
Pemenang lewat Dutchman dikenakan pertama juara Barclays Premier kekalahan Liga musim ini dan mengambil jadual-topping Syarikat enam mata jelas dalam proses.
"Apa-apa yang akan lakukan, hanya untuk menang," Pemain Belanda memberitahu Sky Sports. "Kami mempunyai satu permulaan yang benar-benar baik apabila Wayne,menyempurnakan dua peluang dengan baik, serangan yang baik dan kemudian kita berada dalam kawalan.

"City sentiasa kembali, jadi kita tahu bahawa, dan ia adalah cara yang benar-benar istimewa untuk menamatkan permainan: dengan tiga mata dalam cara yang romantis"
Pemenang Van Persie datang melalui dipesongkan sepakan percuma pada minit kedua masa kecederaan, selepas Belanda telah dibincangkan niatnya dengan Wayne Rooney.
"Wazza bertanya kepada saya: 'Apa yang anda akan lakukan Adakah anda akan untuk menembak atau menyeberangi??' Saya berkata: 'Saya fikir saya akan mempunyai pukulan, "kata penyerang itu.

Rooney menegaskan dia tidak pernah mempunyai apa-apa keraguan bahawa van Persie boleh membuat penggunaan terbaik peluang, berkata: "Ia adalah jelas sudut yang sukar, tetapi pemain keupayaan Robin ... kita bekerja pada yang bersama-sama di padang latihan saya tidak mempunyai. ragu-ragu dia boleh menjaringkan dari sana dan bersyukur dia kami memenangi permainan. "Belanda memberitahu Sky Sports. "Kami mempunyai satu permulaan yang benar-benar baik kerana Wayne, dua orang benar-benar baik kemasan klinikal, serangan yang baik dan kemudian kita berada dalam kawalan.

罗宾很高兴赢家

被伤害时间赢家加盖了他的处女曼彻斯特德比,范佩西承认的胜利进行了特别的感觉。
荷兰人已故的优胜者,冠军的第一个英超联赛本赛季的失败,造成了表一流的美国六分的过程中。
“什么都行,只是为了赢得”荷兰人告诉天空体育。 “我们有一个很好的开始,因为韦恩,两个非常良好的临床完成,好攻击,然后我们在控制。
“城市总是回来,所以我们知道,这是一个非常特殊的方式来结束比赛的三个点在一个浪漫的方式。”
范佩西的获奖者是通过一个偏转任意球后,荷兰人在第二分钟的伤害时,讨论了他的意图,鲁尼。
“Wazza问我:”你打算怎么办?你要拍摄或穿过它?“我说:“我想我还是有机会了,”“之称的前锋。
鲁尼坚持说,他从未有过任何怀疑,范佩西可以充分利用这个机会,说:“这很明显是一个困难的角度,但罗宾的能力的球员......我们的工作,共同在训练场上,我没有怀疑他能得分,幸好他为我们赢得了本场比赛。“

No comments: