Wednesday, April 14, 2010

Irfan teruja

Setelah hampir 4 bulan sekolah dibuka, barulah hari ini dijadualkan adanya aktiviti mingguan pakaian seragam. Semalam lepas aku confirm dgn pk koku sklh irfan, dia serta-merta menyiapkan pakaian seragam tu sendiri - proaktif anak aku ni. Malam sebelum tidur aku tengok baju dan aksesori pengakap dia dah tergantun dan tersusun rapi. Pagi tadi dia bangun senang sangat. Terus dia bersiap dan solat subuh. Masa aku hantar ke sekolah dia panik sikit sebab ramai murid pakai pakaian sukan. Tadi masa aku di klinik putrajaya, tiba2 aku dapat sms dr cikgu noraini beritau ptg ni cuma ada gotong-royong aje. Teringat terujanya dia masa xtvt kali pertama dulu

2 comments:

HBM Consultant said...

Hehehee... Serupa sahaja dengan Farhan. Tidak sabar-sabar hendak pakai baju pengakap, sayangnya dia baru Tahun 2...

zt said...

hairan juga tgk irfan pakai baju seragam masa rabu tu...sbb ptgnya gotng royong sukan